Pentru returnarea unui produs vă rugăm sa descărcați formularul de retur de mai jos si să urmați instrucțiunile.

Garantie si returul pieselor auto

 

Returnarea pieselor

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile calendaristice. Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

Drepturile clientului:

  • Sa returneze produsele in maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestuia.
  • Sa primeasca inapoi contravaloarea produselor in maxim 14 zile de la restituirea acestora.

Returul nu se poate finaliza in urmatoarele conditii:Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

  • Produsele au fost folosite, montate, sudate sau vopsite sau prezinta urme specifice montajului
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Produsele care au fost confectionate la comanda de catre unul dintre furnizorii SIMPLY CAR PARTS SRL, special pentru masina clientului, cum este cazul produselor OE (original equipment), aduse la comanda speciala.
  • Orice fel de lichide auto (ulei de motor, antigel, lichid de frana, ulei de transmisie, etc)
  • Produsele de detailing auto si polish trebuie returnate nefolosite, neincepute sau sigilate acolo unde este cazul

 

Pașii necesari finalizării returului și condiții generale pentru retur.

1. Ne anunțați telefonic/WhatsApp: 0760563438 sau pe email: contact@piesetotal.ro de intenția de a începe procedura de retur.

2. Returul se va trimite pe adresa București, Sector 6, str. 9 Mai nr. 49, magazin piese auto PieseTotal.ro, telefon de contact 0760563438.

3. Costul transportului produselor de la client către SIMPLY CAR PARTS SRL revine în responsabilitatea clientului.

Condiții de respectat în cazul unui retur.

Chiar dacă o intuiești, iată prima și cea mai importantă regulă: produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. De bun simț, nu? Mai jos găsești alte condiții de bifat atunci când ai ceva de returnat.

1. Faci returul cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care ți-a fost livrat produsul.

2. Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care ți-a fost livrat.

3. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

4. Nu acceptăm returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

5. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

Ce este taxa de aducere la conformitate

Atunci când produsul pe care-l returnezi nu se încadrează în condițiile generale de retur, se plătește o taxă. Mai concret, când ți se vor restitui banii, vei primi o sumă mai mică decât ai dat tu când ai achitat comanda.

Nici nouă nu ne plac surprizele neplăcute. Vei fi informat în cazul în care trimiți un produs neconform și ți se va spune că ți se va opri o sumă de bani. Poți să nu fii de acord și atunci produsul se va întoarce la tine.


SIMPLY CAR PARTS SRL ofera mai departe garantia oferita de catre producatorul produselor, pentru toate articolele comercializate pe site. Produsele care fac obiectul garantiei, sunt garantate pentru defecte ce pot aparea in perioada de garantie. Termenul de garantie pentru vicii ascunse si/sau pentru conformitatea produselor de schimb si a produselor de origine decurge de la data vanzarii catre consumator a acestora. Termenul difera de la produs la produs.

Toate produsele comercializare pe piesetotal.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Produsele comercializate de catre SIMPLY CAR PARTS SRL. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)

In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Termenul maxim de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice.

Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:

24 de luni de la data livrarii pentru produsele de schimb.
- Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto(covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto(aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.

Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata.

 

Daca produsul nu este in stare de functionare asa cum s-a garantat, remediile vor consta in aceasta ordine:

  1. repararea produsului de catre producatorul acestuia
  2. inlocuirea produsului, daca nu s-a reusit repararea produsului
  3. restituirea pretului de cumparare, daca produsul nu se poate inlocui (nu mai este in fabricatie, nu mai este disponibil in stoc). 

In nici un caz compania SIMPLY CAR PARTS SRL nu va fi supusa platirii oricaror daune ce depasesc pretul de cumparare al produslui. 

Piesele auto defectate in perioada de garantie, vor fi returnate insotite de urmatoarele documente:

  • Copie factura + bon fiscal sau chitanta curier, dupa caz
  • Copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a autovehicului al carui produs sau material fac obiectul garantiei
  • Copie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice periodice
  • Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz montaj) pentru tipul de motor si tipul de operatiunie/lucrare, precum si documentele fiscale aferente emise de unitatea de service auto (factura, bon fiscal) - Se obtine in momentul montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R.
  • Nota de constantare a lipsei de conformitatea sau a viciului ascuns a produsului/materialului emisa de unitatea de service auto - Se obtine in momentul in care se constata defectul piesei, oricand in perioada de garantie. Nu este necesar ca service-ul sa fie acelasi service ca si cel care a montat piesa, insa este necesar sa fie autorizat R.A.R.

ATENTIE! Fara aceste documente garantia nu va fi acceptata de catre producator. Va rugam pastrati aceste documente pe toata durata garantiei produselor. 

Situatii in care NU se acorda garantia sau care conduc la iesirea din garantie a produslui:

  • Produsul a fost cumparat de la alt comerciant si nu de la SIMPLY CAR PARTS SRL
  • Consumatorul a comandat in mod gresit produsul, nu a pus la dispozitia noastra date de identificare sau le-a transmis incorect
  • Consumatorul solicita garantia in afara termenului mentionat mai sus
  • Produsul a fost utilizat in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele indicate de producator
  • Produsele nu au fost montate intr-o unitate de service auto autorizata sau au fost efectuate fara scule ori dispozitive adevcate, fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehicului sau fabricantului produsului.
  • Produsul a fost montat incorect sau impreana cu piese conexe uzate, neconforme cu specificatiile producatorului, defecte sau modificate
  • Uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intreinterii sau reglajelor periodice necorespunzatoare, ori a interventiilor neautorizate asupra produslui
  • Produsul prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, indoituri, deformari care nu ii sunt imputabile sau a suferite actiunea unor factori extremi procesului normal de functionare
  • Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, mecanice, electrice); situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehicului: impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau cenrale cu efecte de uzura si dezolvare caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase
  • Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, competitii sportive, raliuri, drifturi
  • Instalarea neautorizata pe vehiculde echipamente altele decat cele din echiparea din fabrica care ar putea afecta functionalitatea produslui reclamat
  • Deteriorarea ori distrugerea produslui din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii nercorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura
  • Seria/marcajul/codul constructiv sau de identificare al produslui a fost sters sau acesta prezinta marcari ori stantari artizanale
  • Demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiilor aplicate de producator, acolo unde este cazul
  • Piesa s-a defectat datorita altor cauze din sistemul din care face parte (spre ex: Garantie ceurata pentru un filtru DPF care s-a infundat datorita unei valve EGR care nu functioneaza corect)
  • Defectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora (sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.)
  • Nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabiite de constructorul vehiculului